Monday, May 16, 2011

terima kasih awak :)

hei all. urmm. err.. haha. tah pape je kann. nak ckp hari 2 entry terakhir. sebenarnye xpown! ada je entry baru. haha.. today nak cter nie. smlm smlm! errr.. aku OTP with him! errr sumpah seronok n xtau nak ckp apa! seronok gila sebab dapat dgr suara die lagi! wooahh! sumpah rindu ngan suara die. mula2 text tapi die mcm xnak bagi aku call je. xpela. bia la dulu.. dalam setengah jam lagi 2 aku tnye die. "boleh org call? errr.. sorry lelebih," then die ckp "apa yg lelebih?" then aku ckp "yelah nak call semua nie" then die ckp "call la" woahh! masa 2 dah seronok giler! excited nak call cepat2! tapi sebelum 2 buat super saver dulu :)

lps dah ckp lam 19 minit tu.. ada plak org call die. err! geram nye.. malam2 sibuk nak call! aku sepak tau lahh ==' die anggkat n ckp member die kat luar umah! err... aku dah cam geramnyee! then letakk. lama gak lahh. aku pown layan lah on fb kann.. lam bpe minit pas tu aku text ckp "pakcik! lagi 49 minit" then die ckp "call la." okay call lahh. pastu die ckp "ce teka kat mana nie?" aku ckp lahh. "kat luar lah 2! eee. esok kan kelas mula!" aku marah.. err! kelas nak mula boleh plak nak lepak kat luar lagii.. lps ckp lam 19 minit cam 2. letak lagi. err! geram je lah aku ngan die nie! sepak tau lah! :D

pastu lama giler sampai kul 2 lebih. aku pown dah cam ngantok dahh. aku text "xpelah. bye org tdo dlu, nite, thanks" haha. bunyi cam merajuk pown ada! betul2 pown ada.. :) patu die reply "tdo dah?" then ckp lahh "awak pown bz, mls nak ganggu"  then die ckp "xpela nk tdo g la" haha. bunyi cam merajuk jew! errr.. xsonok then aku pown tnye lahh. die kat mana, die ckp kat umahh. aku pown terus je call nak abis kan masa 30 minit lagi. then borak borak lah bagai,, aku pown dah ngantok abis,, errr tapi layan jugak lah pakcik nie. kang ckp sesorng plakk..

dah abis 2 aku mcm xnak je letak call.. sebab xpuas call die! errr.. nak lagi lah! tapi sian die. dah ngantok hari nie plak hari pendaftaran die. xpela. aku pown letak lahh. lps letak 2 sumpah aku rindu die sngt2! entah knp air mata aku mengalir ingt kat die. err.. then aku dgr apa yg aku record dulu! haha. masa die tdo 2. kalau korang ada baca lahh. yg pasal degkur 2. hahaa then baru lah aku boleh tdo ngan nyenyak! end of story here :)

for you arif aiman :
thanks sebab sudi jugak layan qiela walaupun kita dah xde pape. qiela happy sngt2 dapat OTP ngan awak! errr sngt2 happy! :) n sorry sebab semalam bila aiman tnye qiela tukar topik. errr.. qiela xtau nak jwb apa n masa 2 qiela dah nangis dahh. tapi aiman xtau. sorry sngt2 xdapat jawab soalan 2. bia lah sekarang kita kawan je. qiela nak bagi ruang kat kita. hope aiman faham. neway thanks lagi sekali sebab sudi nak ckp ngan qiela lagi! really appriciate it! :)

No comments: