Saturday, February 26, 2011

bye2.. :)

yes yes yes! i will la kan? i will ikut nasihat my twins! :)
forgive n forget.. :) nk lupakan sume.. termasuk la DIE.. :)
hope boleh la.. n jgn gnggu saya lagi. :) saya nk cri kbhgiaan saya
yg dah lama hilang.. saya dah lama makan hati. dek kerana awak la! :(
now.. i noe what i want.. just leave u behind n go on with my life..
senang kan ckp? haha sure 2 je awak akan ckp.. :)
but what can i do la pakcik.. :) u can find a good good gurl.. :)
not like me kan? haha.. jaja cerita i yg suka kongkong u sume kan?
haha.. nvm.. i forgive u la my dear.. :) xpe.. bia org bwt jahat,, :)
kita jgn bwt jhat ngan org.. kann ? :)haha..
sure u fkir ap kan? nvm,, i will senyap seketika.. 
sampai la i betul2 sedia nk trima u.. i nk tawarkan hati i dulu.. :)
bia xseracun n sepahit nie lagi. :) i will do ok.
lps baca nie.. jgn text call or what everything la kan?
so biakan i mcm nie.. mkn hati mcm nie.. ok?
haha.. mcm u xbiasa bwt kan? left me behind.. :)
bkn slalu pown yg u mulakan everything.. :)
ggrrrrr! xpe.. i maaf kan eehh ? haha.. sorry ye bwt mcm nie..
saya nk kebahagiaan saya balik. bia la kita tergantung,
i will seen how its proggres.. :) u cri spe dlm hidup u ok?
bkn i xsyg u ke ap. but i do LOVE u! :)
mybe u just can walk away coz i noe.. im here.
only 2 make u sad.. angry.. sakit hati.. panas..
ok lps nie xyah da rse sume 2. terpulang la..
i bkn mnx break. but mnx gantung, :)
to give some space for us 2 tink what the best.. :)
hope u will understand.. :) so kat sini.. 
i nk mnx maaf for everything.. :) i will ignore u from now.. :)
 bye :)

No comments: