Sunday, March 27, 2011

saya sayang awak! :)

haih.. betul la ckp org.. kalau kita sabar.. segalanya akan berjalan dgn baik.. :) aku bersyukur sngt2! aku dah baik dgn die. harap xde lagi yg boleh buatkan kteorg gaduh.. skrg nie. setiap hari nk gaduh je pown. haih.. naik sakit2 aku..  huhu.. tadi. banyak yg kteorg luahkan. KETIDAKPUASAN hati kteorg.. ==' huhu.. banyak nye! takut den! aku wat chillex je! cool la konon nye! adoyy.. tapi lemah bila die cakap.. 


okay , on 2903 this year, takyah la sambut okay, go find another man, PERGI LA !, TINGGAL KN AKU, AKU KAN TAK GUNA !, SO AP LAGI KAU NK KT AKU NI 


aku pown mmg xtau la nk cakap ap kann ==' berjurai2 la air mata aku.. terkejut bila die ckp cam 2. tapi aku boleh bwt cool.. *dalam hati spe tau? aku sabar je.. cuba nk tenang kan hati.. sebab aku syg die. ad satu post ni.. aku tekejut sngt!


click tuk tumbesaran! :)




rasa macam terkejut gila! die ikut segala perkembangan aku wehh! (: 
rasa terharu pown ad.. smlm status aku merapu2 lagi ==' aku tau die xsuka.. tapi aku hanya nk luahkan ap yg aku rasa.. supaya die tau.. aku SAYANG die! die CINTA MATI aku! kami gaduh pnye gaduh.. punye luahkan rasa hati yg dipendam.. tuptup.. die marah aku pasal sorng mamat nie! ggggrrrrr! die cakap cam nie..


yelah . dgn aku mmg nk cari point je kn . dgn DANNY SYG KAU TU . gila babi punya la !, dah la , terima kasih


perggghh! ayat die kann?? huhu.. aku sabar.. cakap dalam hati "qiela. kalau kau syg die pertahan kan hubungan kau nie.." ok.. then aku pown xtau la nk cakap ap kan.. sedih campur campur sakit hati campur campur segalanya yg korang rasa bila BF korang ckp cam 2 kat korang! sakit kann hati? tapi xpela.. mybe sebab salah aku kowt.. gedik ngan laki lain kan! hmmm.. sorry SAYANG! ==' 
(danny 2 member lama aku k!) aku xcaye die jeles! haha :) xpe. org cakap CEMBURU tanda SAYANG! kannn kann? :) hihih :) now.. syukur ALHAMDULILLAH aku dah ok.. :) setelah segalanya diluahkan tadi.. xpe syg.. bby xmarah.. bby tau b sakit hati.. im sorry dear! :) 

No comments: